2یا 3 تا جک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
2یا 3 تا جک
نوشته شده در سه شنبه 21 مرداد 1393
بازدید : 167
نویسنده : حسین و محمدکاظم

تنها برتری ما نسبت به نسل های قبلی و بعدیمون اینه که: 

هر روز که بخوایم، میتونیم اگه خواستيم ، دوش بگیریم! 



قبل تَر از ما که حموم نبود،...

بعدتر از ما هم آب نیست

..

..

..

مورد داشتیم پسره بسیجی رفته خواستگاری

رفتن تو اطاق با دختره صحبت کنن 

به دختره گفته شهید مورد علاقه شما کیه؟

..

..

..

من دارم شکست عشقی میخورم!.

کسی میل نداره ؟؟؟

خدا شاهده تنهایی از گلوم پایین نمیره!!!

..

..

..

عرفان ﻣﯿﺮﻩ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﺗﻮ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻦ : ﺍﮔﻪ 3 ﺗﺎ ﺩﺷﻤﻦ

ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻭ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﻓﺸﻨﮓ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ 
ﮔﻔﺖ : ﭘﺪﺭﺷﻮﻧﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ..
ﮔﻔﺘﻦ : ﺍﮔﻪ 4 ﺗﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﭼﻄﻮﺭ؟

ﮔﻔﺖ : ﺁﺳﻔﺎﻟﺘﺸﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻢ.

ﮔﻔﺘﻦ : ﺍﮔﻪ 5 ﺗﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﭼﯽ؟؟

ﮔﻔﺖ : ﻫﺎ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻟﻬﺸﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻢ!.... 
ﮔﻔﺘﻦ ﺁﻓﺮﯾﻦ ﺑﻪ ﺷﺠﺎﻋﺘﺖ ،ﺣﺎﻻ ﺍﮔﻪ 70 ﻧﻔﺮ ﻭ ﺳﻪ ﺗﺎ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﻭ ﭘﻨﺞ ﺗﺎ ﺗﺎﻧﮏ ﺑﯿﺎﻥ

ﭼﯽ...؟ 
ﮔﻔﺖ : ﯾﻪ ﺗﯿﺮ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﻣﻐﺰﻡ 
ﮔﻮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺍﺭﺗﺸﯽ ﮐﻪ ﻏﯿﺮ من ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻩ ....!!

..

..

..

بهشت که زیر پای مادراست

لایک هم که زیر پست دختراست

.

.

.

بسلامتیه پسرا که کلا نقش چغندر دارن :|

..

..

..

اول مهر از آنچه در تقویم میبینید به شما نزدیک تر است !!

 

ستاد زهرمار کردن تعطیلات تابستانی

 

..

..

..

به مقصد كه رسيدم گفتم:

عاغا ممنون

من كنار اون وانت پياده ميشم

 يهو وانتي حركت كرد

 راننده خيلي جدي گفت:

 برم دنبالش؟

مردم دیونه شدن به خدا

..

..

..

تمو شد امیدوارم خوشتون اومئه باشه ممنون از نظراتون



:: برچسب‌ها: خنده دونی , لوکس بلاگ , طنز و سرگرمی , جک , خنده 32 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: